وای واقعا من درد پریودی خفیف دارم 😭😭😭😭😭

۲ پاسخ

طبیعیه ماه درده

خب توی این ماه ها طبیعیه باید داشته باشیم چرا گریه میکنی

سوال های مرتبط

مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی