سلام دخترا شماهم اکو قلب جنین رفتین یا اکثریت میزن؟؟

۷ پاسخ

همون انومالی رفتم دکترم هم چیزی نگفت

من نرفتم دکتر هم نگفت برو

من انومالی انجام دادام همه چیش اوکی بود

منم رفتم.
بهم گفتن اوکیه ولی معمولا میگیم انجام بدین بهتره.
منم انجامش دادم

دکتر من برای همه واجب میکنه منم تو ۲۳ هفته رفتم

من ک ان مالی خوب بود دریچه ها دیگ ننوشت دکتر اصولا بر همه نمینویسن

رفتم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان مهسا مامان مامان مهسا ۷ ماهگی
مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری