شما شیر موز میخورین سنگین نیست ؟؟

۶ پاسخ

ن من زیاد میخورم

من میخورم ب روز کامل بی اشتها میشم وتهوع میگیرم و یبوست اذیتم میکنه.

من دیروز خوردم جات خالی خیلی مزه داد

آره منم میخورم ...

نه عزیزم البته مونده به روده هات
بعضیا بهشون نمیسازه

خودت درست کن بخور خیلیم خوبعععع

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 هفته نوزدهم بارداری