مامانا شما هر روز شیر میخورین؟؟؟
من خیلی کم 🍶🥛

۱۵ پاسخ

نمیخورم

اره من هر روز یه لیوان میخورم

من اصلا نمیتونم بخورم معدم داغون میشه کلا شیر نمیخورم چه الان چه قبلا

چون قرص کلسیم نمی‌خورم روزی 3لیوان میخورم

اره میخورم.

من اصن شیر خالی نمیتونم بخورم از بچگی بدم میومد

من شیر نه ولی ماست میخورم

من‌نمیخورم یبوست میگیرم

من سعی میکنم روزی یه لیوانو بخورم، گاهیم شیرموز درست میکنم میخورم

من قبل بارداری هم شیر میخوردم الانم میخورم عاشق شیرم دوس دارم به جای آب هم شیر بخورم🥴

من هر وقت باشه تو خونه میخورم سعی میکنم هر روز بخورم هر بار هم تموم میشه همسرمو میفرستم بخره

من اصلا نمیخورم

من نمیخورم یبوست میشم برا همون

نه چرا شیر

من کم زیاد نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 مامان فندق 👶🏻🍼🩵🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی