۱۲ پاسخ

تقریبا هرروز دوسه واحد

من به هرنحوی شده میخورم الان بهترم اوایل نمیتونستم تغییر میدادم مثلا پرتقال و ابشو میگرفتم کیوی رو نمک میزدم سیبو رنده میکردم که راحتتر بره پایین و ...

میوه خیلی خوبه،ولی اگه دیابت داری روزانه بیشتر از دو واحد نخور،منم خودم یه روزایی میل ندارم هرروز نمیخورم

روزی ۳ واحد سیب و موز و لیمو شیرین

من میل به غذا ندارم ولی میوه روزی یدونه پرتقال و سیب میخورم

من روزی دو وعده 2.3تا میوه میخورم

من بخوام پرتقال بخورم نهایت دوتا بخورم در روز اونم سه روز یکبار اما آب پرتقال میگیره هفت هشتا پرتقالو بعد میخورم توهم میتونی سیب و پرتقال اینارو بندازی آب بگیری اینطوری بهتره

سیب ک هرروز هست صبح ناشتا میخورم
عصر آهن کیوی و پرتقال حتما
موز هم گاهی صبحانه

من بخوام پرتقال بخورم نهایت دوتا بخورم در روز اونم سه روز یکبار اما آب پرتقال میگیره هفت هشتا پرتقالو بعد میخورم توهم میتونی سیب و پرتقال اینارو بندازی آب بگیری اینطوری بهتره

من روزی دوتا هم شده میخورم حتما بیشتر وقتا سه چهار واحد

من خیلی میخورم روزی ۳ تا پرتقال و دوتا خیار
الآنم دوسه روزه شکمم سفت شده روزی ۶ تا کیوی میخورم بهتر شدم

من صبح سیب میخورم عصر موز و کیوی اخرشبم پرتقال برعکس نمیتونم چون غذا بخورم زیاد مجبورم با میوه سیر کنم خودمو

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری