۸ پاسخ

من زیاد میخورم

وای مگه اومده 🥴😋😋😋😋 اصفهان ک نیس . من از اول بارداری دلم میخاد . دو تا دوستام میگن کلا غذای ما همین بود🙄😃

مگه خربزه اومده؟
الان فصل طالبی و ملون ایناست

میگن خربزه نی نی رو سفید خوشگل میکنه
نوش جونت

خربزه با پنیر خوردنش عصرونه شنیدم خیلی خوبه برای زیبایی وزن گیری جنین

قند بالایی داره

من خیلی دلم میخواد ولی هنوز نیومده اینور ندیدم یعنی روستای ما نیومده

برا وزن گیری جنین میگن خیلی خوبه ، بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان دیان..🤰🏻 مامان دیان..🤰🏻 ۶ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری