چخبره مگه سنو امالی اینقدر هزینش؟ 😐😐😐😐😐

تصویر
۴۰ پاسخ

شهر ب شهر فرق داره..حتی مراکز سونوگرافی هم فرق داره..من جایی ک رفتم گفتن ازاده در هرصورت شد ۲۳۰۰..ولی جای دیگه زنگ زدم گفتن با بیمه میشه ۸۰۰

منم پقت گرفتم نسل امید ۳۷۰۰

من میرم بم چون دکترم بمه هزینه انتی شد 750ازمایشمم شد 1میلیون 85هزارتومن هزینه انومالی رو پرسیدم گفت 850بدون بیمه آزمایششم 2800بعد برای ازمایشم وقتی رفتم ازمایش انتی بدم پرسیدم گفت بستگی ب دکتر داره چ ازمایشی بگ چون انتی چهارتا ازمایش گفت داره

برو پیش محیا ضیا عزیزی کمتر میشه

من ۳/۲۰۰ دادم

کدوم دکتر عزیزم؟؟؟؟

من 2تومن آزاد دادمد

۱۲۰۰من پرسیدم

من یکشنبه دیکه میرم هزینش ۱۳۰۰

این خیلی گرون گفته حتما جای خصوصی رفتی

من با تامین اجتماعی یک و‌۱۰۰ دادم

من ٣٣٠٠ دادم براي سنو

گلم برو همین محیا خدایی هم خیلی با انصاف هست هم خو اخلاق هم با تجربه من راضی بودم

به من گفت 2700 فردا دارم

برای من شد ۳میلیون ۳۰۰😑

تکمیلی نیستی؟برو محیا عزیزی ارزون تره بهتره

والا ابجی منم سه تومن بود البته چندجا سوال کنی بهتره من رفتم یجا دیگه با ۱۷۰۰ انجام شد

منم وقت گرفتم 3300 جایی که دکنرم معرفی کرده بود زنگ زدم گفتن 4800😐 نرفتم اونجا جایی دیگه وقت گرفتم 3300

من ۲۵۰۰ وقت گرفتم

من ازاد رفتم ۱۳۰۰

من رفتم گفتم اصلا جزو بیمه نیست آزاد ۳میلیون۴۲هزارتومن برای آزمایش دادم ۱میلیون۷۳۰هزارتومنم پول سونو امروزم وقت اکوی قلب جنین دارم زنگ زدم گفتن هزینه‌ش ۲۴۰۰ بااینکه بیمه تکمیلی هم داریم ولی همرو باید پرداخت کنم فاکتور بگیرم

من شنبه رفتم ۱۱۵۰ شد

شیراز قیمتا افتضاحه

فک کنم گرون گفتن بهت از مراکز دیگه زنگ بزن هزینه رو سوال کن من قبل عید با ۸۰۰و‌خورده ای رفتم

منم هفته قبل رفتم ازاد۳۲۰۰

البته مواردی که بررسی میکنن فرق داره
فقط انومالی یک قیمته
بعد اگر شریان های رحمی هم چک بشه بیشتره
الان دقیق یادم نیست ولی تو برگه ی هزینه های من چندمورد نوشته بود جمع نوشته بود ۳۶۰۰

منم ۳۶۰۰ دادم

هرجایی یه قیمتی هست چند جا دیگه سوال کن.چون خیلی زیاد گفتع نهایت ۱۵۰۰ باید باشه

من ماه پیش رفتم ۴۵۰۰ دادم

من برا امروز وقت گرفتم ۱و ۶۰۰ گفتن

منم 3100انجام دادم

من رفتم ۷۰۰

من ۲۳۰۰

من ۳۰فروردین ازاد ۱۸۰۰ شد

من ازاد رفتم ۱۴۰۰
چ خبره!!

من با داپلر ۲۸۰۰ دادم البته ۳۲۰۰ بود یه یکمشو بیمه داد ۲۸۰۰ خودم پرداخت کردم

من رفتم ۳۲۰۰ همینه دیگه

من هفته ی پیش رفتم ۱/۲۰۰
البته هر جایی قیمتاش متفاوته

چخبرع😑😑😑😑😑😑ن بابا

من دیروز تو قم رفتم با بیمه تامین 1300

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهرا ،ایلیا مامان زهرا ،ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری