۱۲ پاسخ

بستگی داره کجا بری . من دلیری رفتم ۴۵۰۰

نزدیک ۶۰۰

۵۰۰ خرده ای

یکونهصدوده تمن

سه تومن

واسه من با بیمه تو بیمارستان دولتی 150شد در بیرون هم گفته بودن 800,میگیریم که من رفتم بیمارستان

۱۱۸۰تومن سنو شکمی و واژینال

۷۵۰ شد

من3500دادم سونو سه بعدی
1900دادم ازمایشش

بیمه ۷۰۰ دادم

واسه من ۲و خورده ای شد

مال من سه تومن شد

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کلوچه🍪 مامان کلوچه🍪 هفته سی‌ودوم بارداری