من سوال کردم همین سونو ک مخام برم 1ملیون صدو شصت
ازاد1500 بابیمه کمتر
۳تومن
کدومش انومالی یا ان تی؟
من تو تبریز ان تی رفتم سونو دو و هشتصد پنجاه آزمایشش یک و هفتصد
برای آنومالی هم پرسیدم آزمایشش ۵ میلیون سونوش یک و هفتصد
کرمان من رفتم 700
انومالی میگی ؟
یک ملیون و خوردی در نظر بگیر
همدان من رفتم ۱۱۶۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.