سلام خوبین کسی می دونه سنو جنسیت چقدر هزینش

۸ پاسخ

من سوال کردم همین سونو ک مخام برم 1ملیون صدو شصت

ازاد1500 بابیمه کمتر

۳تومن

کدومش انومالی یا ان تی؟
من تو تبریز ان تی رفتم سونو دو و هشتصد پنجاه آزمایشش یک و هفتصد
برای آنومالی هم پرسیدم آزمایشش ۵ میلیون سونوش یک و هفتصد

کرمان من رفتم 700

انومالی میگی ؟

یک ملیون و خوردی در نظر بگیر

همدان من رفتم ۱۱۶۰

سوال های مرتبط

مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان mahyan مامان mahyan هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری