خانمای کدبانو داخل دلمه میشه بجای لپه عدس ریخت
بخاطر نفخ لپه میترسم بخورم

۲ پاسخ

من حبوبات رو از شب قبلش خیس میکنم جدا هم میپزم ابش میریزم بره ،بعد غذا هم چای نبات و زنیان میخورم بچه دلدرد نمیگیره
قبلا من یه دونه لپه هم میترسیدم بخورم چون دخترم خیلی دلدرد میشد

اره عزیزم من کلا باعدس درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی