خانما خرما خوبه ؟؟؟

۹ پاسخ

چرا بد باشه،،بخاطر کنترل قند کمتر باید خورد

روزی ۳تابخور

مگه میشه بد باشه 😍😍

فقط هواست به قندت باشه زیاده روی نکنی ولی روزانه مصرف کنی خیلی عالیه

من از اولین هفته هرروز سه تا با شیر مبخورم

خرما ک مشکل نداره تازه وزن بچه ام بالا میبره

چرا بد باشه؟!

اره خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان مهیار جون👶 مامان مهیار جون👶 ۱۲ ماهگی