۵ پاسخ

نه بمن دکترم ب ۶ داده بود

حالت تهوع بد دارید جدای از قرص اب سیب بخورید
من افتضاح بالا می‌آوردم و قوت و جونی ب دلم نمی‌شوند یبار بی هوا اب سیب خوردم دیدم کم کم کمتر شد و ب یباره هم خداروشکر تموم شد
گهگاهی حالتش رو دارم ولی بهتر از این بود ک بالا می‌آوردم
شماها هم حتما امتحان کنید
خیلی واسه بدن قویه و قوت میده و جون رفته را برمیگردونه

من روزی ۳عدد میخوردم🥲 نگا دکتر من گف مثلا اگه شبا حالت بده ظهر قرص بخور . اگه صب حالت بده شبا بخور ... اینجوری

حالت تهوع منظورته
ب۶ و آندسترون میتونی بخوری

چییییی

سوال های مرتبط

مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته هفدهم بارداری