مامانا بچمو از چند وقتی میتونم بنشونم ؟؟

۳ پاسخ

هر وقت تونست ستون فقراتش و راست نگه داره از ۵ماهگی ب بعد، دختر من ک فعلاتمایلی ب نشستن نشون نمیده منم بهش فشار نمیارم

ی ذره زوده اگه همون 4ماهگی بزاری خوبه .بازم خودت مادری بهتر میدونی گلم😘

5ماه خوبه ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی