خانوما بچمو از چند ماهگی بنشونم تو بغلم؟

۳ پاسخ

من خیلی وقته میشونم بغلم چون دوست داره اگه کمر درد بگیره گریه می‌کنه تو اینستا دیدم یه دکتر می‌گفت مشکلی نیست اگه گریه نکنه یعنی اذیت نمیشه من تکیه میدم به سینه م میشینه

زوده الان
من از ۵ ماهگی مینشوندم بغلم

من آیه رو میدونم بغلم تکیش میدم ب شکمم ک کمرش درد نگیره

سوال های مرتبط

مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی