خانوما از کی میتونم بچه رو تو بغلم بنشونم ؟

۵ پاسخ

چهار ماه به بعد

الان زوده فکرکنم ۴.۵ باید یشع اینجوری کمرش اسیب میبینه

خودت باید متوجه بشی خوب گردن گرفته؟ بعضی بچها شل ولن بعضیا ماشالله جسورن
فقط تایمش کم باشه

بعضیا میگن شیش هفت ماه ولی لیام یه وقتایی انقدر برای اینکه حالت نشسته بغلش کنیم گریه میکنه که مینشونمش ولی تایمش کمه

۳

سوال های مرتبط

مامان یامان مامان یامان ۹ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی