خانما از کی میتونم بچه رو بغلم بنشونم

۳ پاسخ

من الان میشونمش تو بغلم چون هی وول میخوره حالت دیگ سخته بغل گرفتنش

۶ماه

من از ۳ ماهگی حالت نشسته ولی لم داده یکم نگهش میدارم تو بغلم دوست داره مستقیم فعلا نباید بشینن

سوال های مرتبط

مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی
مامان یامان مامان یامان ۹ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان پارسا😍🍼🧸🤱🏻 مامان پارسا😍🍼🧸🤱🏻 ۱۰ ماهگی