تزریق اونوکساپارین بامعده خالی ضرر داره ؟؟

۶ پاسخ

ببخشید شما خودتون میزنین یا میرین درمانگاه،؟ امروز ماما به من گفت خودت بزن ولی یکم ترس دارم

ضعف میاره شکم پر باشی بهتره
مهم سر ساعت زدنشه
من دور ناف میزنم

منم با معده خالی ضعف میکنم قبل زدن معدم پره هرروز ساعت ۶ بعدازظهر میزنم

بازو میزنی یا شکم یا باسن عزیزم؟

من چون بعد انوکشا ضعف میکنم سعی میکنم معدم پر باشه ک ضعفم کمتر باشه، توهم بعد انوکسا خوابت میگیره؟!

سر ساعت مشخص مصرف بشه مهمه

سوال های مرتبط

مامان عضو جدید خونه مامان عضو جدید خونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری