خانما آویشن دم کنم دردا شروع میشه یکم سرما خوردم

۵ پاسخ

نه اویشن نخور اصلا خطر داره

بهتره با آب ولرم و عسل و کمی لیمو خوب کنی چون آویشن خوب نیست
بعد اگه سرما خوردگیت خوب نشه ممکنه بچه هم سرما بخوره

آویشن درسته که برای سرفه خوبه اونم نه تو بارداری ولی به سرعت فشار خون رو کاهش میده و باعث سقط میشه خدایی نکرده این کار و نکن به ریسکش نمی ارزه بعدم بدبختی دردی و شروع نمیکنه کلا از بین می‌بره خدایی نکرده

نه اصلا اين كار رونكن منم الان سرماخوردم دمنوش گياهي اصلا مناسب نيست تو بارداري بجاش ليمو و عسل با آب ولرم بخور استامنيوفن ساده ٣٢٥بخور

هرموق به نتیجه رسیدی به منم بگو امتحان کنم😂

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان یکی یدونم 🩵💙 مامان یکی یدونم 🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مادر لیا مامان مادر لیا ۲ ماهگی