یکم رو‌غذا آویشن بود خوردم خطر داره؟؟؟

۸ پاسخ

آره بچت سبز میشه🥴🤦‍♀️

نه بابا چه خطری من از روز اول تو غذا هام میریزم و مشکلی هم نداشته

من که بارها خوردم , مگه بده؟

نه بابا چ خطری من کلی خوردم

نه بابا من تو کل غذاهام پودر آویشن استفاده میکنم

من گاهی رو غذا میخورم زیادش خوب نیست چون گرمیه وگرنه کمش نه

م بابا اینقدر حساس نباش

من ک خیلی میخورم چ خطری؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد