۵ پاسخ

گرمی آویشن بخاطر همین خارش داری یه‌چیز سرد بخور روش

شاید بخاطر سوسیس توی اسنک هست چون اویشن معمولا خارش نداره

اویشن مشکلی نداره ک من همیشه میخورم😬شاید حساسیت داری برو درمانگاه یا دارویی چیزی بهت بدن یا دوش خنک بگیر

قرص حساسیت باید بخوری😅

لوبریکانت جوابه اگه نداری با شامپو بچه در حد یه بند انگشت بزن به بدنت و آب بکشید

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی