گرمی آویشن بخاطر همین خارش داری یهچیز سرد بخور روش
شاید بخاطر سوسیس توی اسنک هست چون اویشن معمولا خارش نداره
اویشن مشکلی نداره ک من همیشه میخورم😬شاید حساسیت داری برو درمانگاه یا دارویی چیزی بهت بدن یا دوش خنک بگیر
قرص حساسیت باید بخوری😅
لوبریکانت جوابه اگه نداری با شامپو بچه در حد یه بند انگشت بزن به بدنت و آب بکشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.