عزیزدلم !
جز مشروب ، آبجو ، گوشت سگ و خوک و گربه وموش و سوسک و لابستر و لاک پشت دریایی و عروس دریایی و خفاش و ملخ وقورباغه و جگر و دل گوسفند ک ویتامین A بالا داره همچنین اب هویج و اب زرشک و گل گاوزبان که دهانه رحمتو شل میکنه و زعفران دم کرده به مقدار زیاد هرچی دوست داشتی بخور نوش جونت
من هم زعفران استفاده کردم هم آویشن اصلا با مقدار کم هیچی نمیشه
اخه تو هفته ۳۵ واقعا به نظرت سه پر آویشن میخواد چیکار کنه با این اطلاعات چطور میخواید مادر بشید
دیگه داری کم کم میزایی دیگه چی میخوای بشه اونم سه تا پر ب قول خودت🫤🫤🫤
با یه بار خوردن چیزی نمیشه
بیشتر دمنوشش رو نباید بخوری
ای بابا هیچی نمیشه من ایقدر خوردم اسنک و پیتزا بااویشن
سه تاپر 🤣 خیلی زیاد خوردی
خطر نداره ولی نخور
نبااید میخوردی اویشن بچه رو سبز میکنههههه
منی ک غذاهام مثل ماکارانی و.... پر از اویشن میکنم😐😐
😭😭🤦♀️
بچه تو ۳۵ هفته با ۳ تا پر آویشن چه اتفاقی براش میخواد بیوفته!!!!اصلا اون ۳ تا پر فکر نکنم به معدت هم رسیده باشه
نه اصلا با یبار خوردن هیچی نمیشه
نه بابا بخور و لذت ببر 😍
🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
نه بابا چه خطری😅
نه گلم نوش جان
😑😑😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.