۱۰ پاسخ

ضرر داره

نزنیا، ضرر داره خواهر

ضرر داره😂

خیلی ضرر داره . هیچ قرص و دارو و مواد شیشمیای استفاده نکن .
فقط ی ضد افتاب فلوییدی میتونی استفاده کنی و تمام .
بقیه لوازم ارایش مث ریمل و رژ و رژگونه ام در حد کم .

وای نه خطرناکه مخصوصا اوایل بارداری

ن نکن

لنز میتونم بزارم

نزنی بهتره

واییی مواد شیمیایی نکن

به گمونم ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نلا🧸 مامان نلا🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری