مامانا شما وقتی سر کلاژ شدید علائمتون چی بود

۸ پاسخ

الان این اعلام ها واسه سرکلاژ نیست اونو سنو ان تی ۱۲تا۱۳ هفته بری طول سرویکس چک میکنن اگر لازم باشه اون موقعه دکتر تصمیم میگیره عزیزم

سرکلاژ هم اصلا الان خیلی زوده بخواهی فکرش کنی الکی به خودت استرس نده

گلم طبیعی هست معمولا تا ۳ماه هس منم داشتم اگر خونریزی یا همراه لکه بینی باشه خطرناکه الان هیچ مشکلی نداره
یوقت سراز خود بدون اجازه دکتر شیاف نزاری

استراحت کن زیاد راه نرو کار نکن شیاف بزار

دیروز سنو کرد یا نه

سنو تشکیل قلب نگفت بری؟

چرا چی شده مگه دکتر دیروز چی گفت

دو سه روز لکه بینی طبیعیه با یکم درد پریودی

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیایش💙نیکان مامان نیایش💙نیکان ۴ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری