عصرونه ی پسر خونه
پر از پروتئین و فیبر😍

تصویر
۶ پاسخ

نوش جانش. پسرمن اصلا لب به غذا نمیزنه دارم دق میکنم

عزیزم ببخشید میشه درخواست دوستی بدید من پرم

به به نوش جونش بشه عاااالیه.. همشو باهم گذاشتی پخت یا جدا جدا

همین بافت رومیخوره

نوش جونش

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۱ سالگی
مامان قلب خونه 🫶🩵 مامان قلب خونه 🫶🩵 ۲ سالگی
مامان کوچولو 🍼 مامان کوچولو 🍼 ۲ سالگی