۶ پاسخ

منم همین الان طرف راستم اینقدر درد داشتم راه رفتم کمی آروم شدم

من دقیقا سمت راست زیر سینه ام پایین‌تر احساس کشیدگی دارم نمیدونم‌چرا ://

من 15هفته اینجوری بودم 16هفته رفتم دکتر ب دکتر گفتم موقعه سنوگرافی واژینال نگاه کرد گفت ی ذره عفونت داری داخل کیسه اب و پشتش نشونم داد قرص داده ببینم تاثیر داره حوصله قرص خوردنم ندارم

منم بعضی از مواقع این درد دارم

درد رباط گرد
طبیعیه داره کش میاد

طبیعیه عزیزم من 9 هفته ام بعضی موقعه ها اینجورم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری