دارم میرم ازمایش بدم لطفا دعوا کنید؟؟

۱۱ پاسخ

عزیزم جواب ازمایش گرفتی ؟ بیا جوابشو بگو

جواب آزمایش رو گرفتی ؟

خیلی زود داری میری چون هنوز فق حالس

ایشالا مثبت بشه عزیزم،خوشحال بشی ما کیف کنیم😘😍

انشاالله با خبر خوش بیایی مامانی🥰😍

انشالله گلم

ما دعوا نداریم باکسی 🤭 واست دعا میکنیم 😂❤️

دخترا منظورم دعاس😂😂لعنت به کیبورد

ان شاءالله مثبت بشی عزیزم

چزا ؟

دعوا کنیم؟چرا؟

سوال های مرتبط

مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان قلب کوچولو🫂🫀 مامان قلب کوچولو🫂🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری