۴ پاسخ

من قهوه رو میخورم از چهارماهگی نورا ولی صبح بخور و با شیر ترکیب کن بخور خیلی کم

دکتر اطفال گفت بچه رو بی قرار میکنه و خواب بچه بهم میریزه.منم میخواستم بخورم نزاشت

من چای ساده خودمون رو هم نمیخورم

من که از اول قهوه رو هر روز خوردم چون عادت دارم نمیتونم نخورم بچمم مشکلی نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۱۱ ماهگی
مامان 🌜ماهان🌛 مامان 🌜ماهان🌛 ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۱۰ ماهگی