۳ پاسخ

واسه منم ۹.۹ البته مینورم هستم

خطرناک نیست عزیزم باید بری پیش دکترت دوز آهن تو زیادتر کنه

خطرناک نیی ولی کم خونی...قرص اهناتو خوب بخور

سوال های مرتبط

مامان حَسَنِین(مهدی) مامان حَسَنِین(مهدی) ۲ ماهگی