مامانا هموگلوبین چند باشه خطرناکه ؟

۳ پاسخ

من هموگلوبینم ۸وخورده رفتم فوق تخصص خون چندبار آمپول آهن تزریق کردم و روزی دوتا هم قرص آهن میخورم اگه سزارینی هستی حتما برو تحت نظر متخصص خون و انکولوژی

برا من شده ۹
انقد نگرانم برا بچه
یک ماه هم بیشتر وقت ندارم برا جبرانش

زیر ۱۲ باشه خوب نیس زیر ۹ خطر داره

سوال های مرتبط

مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد