مامانا تب بچه چند باشه خطرناکه

۶ پاسخ

اگر از ۳۸ بگذره خطر ناک ار با تب بر و شیاف پائین نمیاد ببرش دکتر خدایی ناکرده تشنج میکنه
ببری بیمارستان آمپول میزنن میاد پایین
پد تب بر هم خوبه ولی هر داروخانه ای نداره

پاشو ببرش بیمارستان خطرناکه

گلاب بزن دورمچ دستاش کامل خیس کن عزیزم اگه تبش پایین نیومد شیاف بزار بچه چندوقتشه

استامینوفن بده

۳۸ به بالا چون یهو زیاد میشه حواست نباشه

۳۸

سوال های مرتبط

مامان حَسَنِین(مهدی) مامان حَسَنِین(مهدی) ۲ ماهگی
مامان یاسین👶 مامان یاسین👶 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها👶🏼👶🏼 مامان دوقلوها👶🏼👶🏼 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان nini مامان nini هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جون جونچه🩵 مامان جون جونچه🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد