۷ پاسخ

اگه میخوای هزینه پایین باشه بیمارستانای کودکان برو ک دولتی باشه با تامین اجتمایی تقریبا سیصد میشه خصوصی هزینه بالایی داره از دو تومن تا چهار تومن هست

بیمارستان بری انجام بدی هزینش کمتره

من نوبت گرفتم براچهارشنبه ۲و۲۰۰شدپیش متخصص

یکو دویست آزاد

برای من با انومالی شد ۵

بیمه نمیده اما من امروز دادم با انومالی شد ۵ تومن تو تهران

میگفتن ۲۵۰۰تا ۲۸۰۰ هست

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری