برای سونوی تشکیل قلب باید مثانه پر باشه؟

۱۴ پاسخ

بله عزیزم باید پر باشه اگه سونو شکمی بدی اگه واژینال بری نیازی به پر بودن مثانه نیس

آره باید پر باشه من دیروز رفتم گفتن در باشه

اره باید پر باشه تا بتونه دقیق نگاه کنه

بله پر پر من سه بطری اب خوردم داشتم میترکیدم‌اما گفتن‌مثانت هنوز خالیه

بله باید پر باشه،اگر پر نباشه رادیولوژیست برای وضوح بیشتر مجبور میشه یکم پروب سونو رو بیشتر فشار بده که شاید براتون دردناک باشه

بله واسه سونوشکمی مثانه نیمه پرباشه

نه نیمه پر باید باشه

بله باید پر باشه من دیروز رفتم گفت باید اب بخوری

بله عزیزم

اره عزیزم

نه عزیزم

بله عزیزم

نه نیاز نیس

بله باید پر باشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته هفدهم بارداری
مامان گل پسرم و فندقم مامان گل پسرم و فندقم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقای کوچولو مامان آقای کوچولو ۲ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مادر مامان مادر هفته هشتم بارداری
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی