امشب میرم برای تشکیل قلب مثانه باید پر باشه؟

۹ پاسخ

نه عزیزم نیازی به پر بودن مثانه نیست

نه مثانه باید پر باشع در حالی که احساس دستشویی داشته باشی

سلام عزیزم چیشد شما رفتین من رفتم تشکیل شده بود خداروشکر

من رفتم تازه پر بود ، تقریبا ۱ ساعت نرفتم سرویس با این حال دکترم گفت مثانه خوب پر نیست .
پر باشه بهتره

سلام منم مثل شما ۶ هفته و۶روز هستم امشب سونو دارم امیدوارم برای هردوتامون قلبشون تشکیل شده باشه صحیح و سالم بغلشون بگیریم منم زیاد استرس دارم

نیمه پر

انشاءالله با خبرای خوش بیای… اره گل

اره باید پر باشه

ان شاالله تشکیل شده عزیزم به امید خدای مهربونم
برای ماهم دعا کن عزیزم منم ای وی اف شدم برام دعا کن منم مثبت شم🤲🏻

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مادر مامان مادر هفته هشتم بارداری
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته هفدهم بارداری