برای سونو تشکیل قلب مثانه پر باشه یان

۹ پاسخ

چند هفته ای دقیق

ار اب بخور

بله عزیزم

بله باید پر باشه عزیزم

یا خدا الان یکی گفت باید خالی باشه منم رفتم دستشویی

آره باشه
من زیادم آب نخوردم چون سونو هم فشار میدن شکمو آدم اذیت اما دو سه لیوان آب خوردم صدای قلبشم برام گذاشتن

آره

اره باید پرباشه

آره آب زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مادر مامان مادر هفته هشتم بارداری
مامان فرشته کوچولو🪽 مامان فرشته کوچولو🪽 هفته شانزدهم بارداری