برا سونو تشکیل قلب باید مثانه پر باشه؟

۸ پاسخ

سلام خوبین ببخشید شما آخرین پریودیتون کی بوده

اره زیر 12 هفته باید مثانه پر باشه

نه بمن نگفت آب بخور ولی خودم از قبل خوردم یمقدار

ن من سونو شکمی رفتم گفت باید بری مثانتو خالی کنی به جایی که میخوای بری بستگی داره اینجا که من رفتم اینو گفت

اره سونو شکمی باید اب بخوری خودشونم البته بهت میگن

بله
تا جایی آب بخور و راه برو تا دستشوییت بگیره

بله نیمه پر دو لیوان اب بخور

نه‌. چون واژینال هست

سوال های مرتبط

مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته کوچولو🪽 مامان فرشته کوچولو🪽 هفته شانزدهم بارداری
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مادر مامان مادر هفته هشتم بارداری