۵ پاسخ

ولی تاحالا نشنیده بودم باد رحمی ینی بچه دختره

خودمم احساس میکنم دختره🥰
چون میلم به شیرینی میره
درصورتی ک شیرینی دوس نداشتم

بادهای رحمی به خاطر سردی هست سرد رحم داری گلم بچتم احتمالا دخمل بشه

نه بادهایی ک از واژن خارج میشن

باد منظورت نفخ هست؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی ۲ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته هفدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهفتم بارداری