۴ پاسخ

ماهی سالمون و قزل الا خوبه که جیوه نداره هفته ای دوبار اتفاقا عالبه

من کپور بود از اون خیلی بزرگ ها نمیدونم جیوه داره یانه
یاخدا رفتم تو فکر

ماهی بدون جیوه مصرفش ازاده

جیوه نداشته باشه فقط

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 هفته هشتم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته دوازدهم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی ۲ ماهگی