عزیزم اتفاقا ماهی خیلی براتون خوبه حداقل هفته یک بار بخورین ولی ماهی هایی بخورین که جیوه نداره ، مثل قزل آلا ، سالمون و اینکه تن ماهی هم نباید بخورین
اتفاقا خیلی خوبه ولی بدون جیوه ،مثل قزل الا
من ماهی غزل الا خوردم یه بار
ماهی های دیگه جیوه زیاد داره خوب نیس
ماهی قزل یکی دوبار اشکال نداره
چرت و پرتِ
اتفاقا هفته ای یکبارخیلی خوبه ولی فقط سالمون و قزل
ماهی قزل آلا بگیر
ن کی گفته دکتر من گفت حداقل هفته ای یبار ماهی بخور ماهی تازه خیلیم خوبه
چرا نباید خورد؟؟؟؟
چرا نباید بخوری ماهی خوبه بدون جیوه سالمون ک اصلش نیست اصلا عصاره میزنن قزل خوبه باز
آره نخور
نخوری بهتره اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.