خانما سه ماه اول چینا نباید خورد؟؟

۶ پاسخ

ولا من سر بارداریم قبلیم از سنگ نرم تر خوردم حالا ماشاالله بچه م همه چی میخوره سر اینم میخورم همع چی

هویج جگر آناناس اینارو من میدونم

اب هویچ، جگر ، ماهی
دکتر ب من گفت

درمعرض دودسیگارقلیون نباش مشروب نبایدبخوری
هیچ قرصی نبایدبخوری مگرباتجویز پزشک استامینوفن ساده ۳۰۰ درصورت سردردمشکل نداره امازیاده روی نشه

جگر.اب هویج.باقلی هم خام هم پخته بادام زمینی وبادام هندی اینا رو نمیخورم اصلا تااخربارداری
ماست شیر دوغ پنیرمحلی اصلا نباید کل بارداریت بخوری فقط پاستوریزه
ماهی فقط قزل الا سالمون ساردین میتونی اب شیرین
ماهی اب شور تن ماهی سوسیس کالباس سس مایونزخونگی
تخم مرغ عسلی ماهی گوشت خام نیم پز نبایدبخوری
دمنوش سنتی .دارچین وزعفران میزان زیادش نبایدبخوری کم داخل غذاهیچ اشکالی نداره
غذاهای بیرون سعی کن نخوری

کلا چیزای گرم نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان کنجد✨ مامان کنجد✨ هفته پانزدهم بارداری
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 هفته هشتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ سالگی