درمان رفلاکس چیه؟

۶ پاسخ

من دکترم بردم دارو داد ولی گفت بهش نده
اول اینکه کم بخوره
دوم اینکه ایستاده نگهش داری به مدت ۱۵ دقیقه بعد شیر خوردن
سوم اینکه حتما بادگلوشو بگیری
چهارم دراز کش بهش شیر نده
خودشم شیب نگهدار حین شیر خوردن
اگر اینکارارو کردی جواب نداد که میده بعد دارو بده

قطعاااا ساشه امپرازول

فقط صبر .‌
من ده تا دکتر بردم ولی فایده نداشت

مدل شیردهی هم توتاپیکام هس

شیرخشک ای ار

باید ببری دکتر دارو بده بهت

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۸ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان سلین💖🫀 مامان سلین💖🫀 ۶ ماهگی