منم با دایمتیکون و میلکازیم خوب شد
دکتر به دخترم فاموتیدین ،دایمتیکون و پدی لاکت داد خداروشکر کنترل شد
تا بزرگتر نشه بهتر نمیشه
حتما دکتر ببرید
دکتر به پسر من کیدیزول داد. گرونم بود ولی اثر خاصی نداشت. خودش بزرگ تر شد بهتر شد
و اینکه میگن فاصله شیردهی رو بیشتر کنید خوب میشه ولی خب من اینکارو میکردم پسرم فقط گریه میکرد که شی میخوام🥲
فقط ببریدش دکتر تا مشخص بشه دارو میخواد یا با صبوری خوب میشه
هیچی باید بگذره فقط دورش
من دهنم سرویس شده تاحارا چهارپنج نوع قطره هم امتحان کردم یکم بهتر میشع باز وضع همینه حالا تازه اولشه
دکتر هم میگه باید بگذره تا درس بشع
صبر و دارو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.