درمان رفلاکس؟؟؟,😑😑😑

۷ پاسخ

دارو، شیردهی با دفعات زیاد و حجم کم، آروغ گیری و بعد شیر عمودی نگه دار، در صورت امکان تشک شیب دار

شربت فاموتیدین.

خانما کسی میدوپه شیرخشک اماده شده تا چند ساعت بمونه فاسد نمیشه؟

امپرازول صبح و شب میدم با شیرخشک جونیور تا ی حدی بهتر شده ن که کامل خوب شه

گذر زمان لعنتی
و البته قطره اینفکول و دومیتیدون و بی بی کر و پنتو بی تاثیر نبود
زیر نظر پزشک
حواست باشه بعضی از قطره ها بدتر میکنن رفلاکس و کولیک رو

کیدیزول دادم فایده نداشت دکتر داده بود دیگ نمیدونم دختر منم خیلی بالا میاره😢

حجم کمتر شیر دادن اروغ گیری و بغل نگه داشتن عمودی تا ۲۰دیقه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی