خانما این قطره آد نوزاد خوبه یا نه ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

مدل ۳ قطرش میگرفتی

من ک قطره های بهداشت میدم ب بچه هام تابحال مشکلی نبوده

خیلی خوبه

خیلی خوبه ولی خیلی غلیظه خیلی

پیدا بست مارک خوبیه کلا تو ایرانیا

سوال های مرتبط

مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد شایان مامان محمد شایان ۱۲ ماهگی