۱۳ پاسخ

برای من تو ان تی احتمال داد تو ازمایش سل فری درست در اومد همون چیزی که گفته بود هفته پیش هم انومالی داشتم

الان بری سونو جنسیت بت میگن

اتفاقا برا من انقد زود گذشت شنبه انومالی دارم

من ۱۷ خرداد وقت انومالی دارم پیر شدم دیگه
گفتم برای دوشنبه سونو جنسیت بنویس من برم نمیتونم صبر کنم

عکس انتی تو به همون هوش مصنوعی بفرست احتمال میده بیشتریا رو راست گفته

الا میتونی بری سونو جنسیت

انتی بهت احتمال چی داد؟

واقعنم دیر میگذره لامصب

جنسیتو میخوای بدونی برو تایین جنسیت از هفته۱۶ دقیق مشخصه من خودم رفتم بدون اینکه دکتر بنویسه هزینشم شد۵۰۰ تومن خیالم راحت شد انتی اشتباه گفته بودن جنسیتو🥲😂 بعدش۱۸ هفته ۵ روز رفتم انومالی

عکس آزمایش خون غربالگریتوبفرست بگم

سلام مگه آن تی نگفت بهت؟

تو ان تی احتمال ندادن بهت؟

تو انتی احتمال نداد بهت؟

سوال های مرتبط

مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری