خیلی استرس سونو انومالی را دارم 🫠🫠🫠

۱۲ پاسخ

نداشته باش عزیزم 🥹🥹 انشالله همه چیز خوبه

استرس نداشته باش گلم خیره انشالله

استرس چیشو داری مگه غربالگری نرفتی؟

نگرانیت بیجا نیست عزیزم همه مامانا کم یا زیاد استرس دارن ولی مطمئن باش فقط و فقط خبر خوش میشنوی و به سلامت بغلش میگیری به موقعش 😍

منمممم

استرس نداشته باش.... به امید خدا همه چی نی نیت خوبه

منمممم🥲بیشترم استرسم برای سرویکسمه چون سرکلاژیم

نگران نباش وقتی ان تی اوکی بوده اونم خوبه

چرا استرس ،اتفاقا خیلی حس خوبیه

استرس نداشته باش قبلش چیزای شیزین مثل بستنی یا شیرینی بخور

استرس نداره ک‌مامان جون
میرینی نی نی و میبینی چ بزرگ شده🥰
میبینی دخمله یا پسره
سالم بودنشو میگن میای تمام🥹❤️

منم فردا صب نوبت دارم🥲

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری