فردا انومالی دارم و استرس دارم هوف 🫠دعا کنید برام

۷ پاسخ

سلام منم فردا دارم 🥹🥹برا منم دعا کن

منم فردا دارم. استرسی هم ندارم شماهم استرس نداشته باش

انشالله نینی سلامته عزیزم خیالت راحت😍

انشالله همه چیز خوبه توکل برخدا صلواتم فرستادم

انشالا ک چیزی نیس گلم نترس توکل کن به خدا

عزیزم ایشالله خیره و عالی نتیجه .. برای فردات ۱۰ تا حمد میخونم ایشالله خیره

انشالله همه چی خوب پیش میره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان 😍😍😍😍 مامان 😍😍😍😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فنقلی مامان فنقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری