یکشنبه سونو انومالی دارم استرس دارم🫠🫠🫠

۷ پاسخ

من چهار شنبه

من شنبه باید برم
ان‌شاءالله برای هر دومون عالی باشه

وای منم یکشنبه انومالی دارم😍
دارم لحظه شماری میکنم

وای منم شنبه نوبت دارم خیره انشالله

انومالی ازمایش هم داره یا فقط سونو

من سه شنبه

استرس نداشته باش انشالله خوبه همه چی

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🧢🎀🧢 مامان 🧢🎀🧢 هفته سی‌وششم بارداری