با اینکه اومدم فقط ببینم جنسیت چیه استرس دارم 🫠🫠🫠

تصویر
۱۴ پاسخ

چرا حس میکنم بهت میگه پسره :)

اگ جنسیت رو بهت گفت پیامم و ریپلی بزن

عزیزم هممون همینیم من هربار برم سونو با کلی استرس میرم طبیعیه اما به خوشحال بعدش می ارزه

سالم باشه انشالله

انشاالله همونی بشه ک دلت مبخواد بیا خبر بده اومدی

سلام عه رفتی محلاتی؟ اونجا سونو داره؟

خبرش به ماهم بده😍

خبر بده ک چی بود😁 ایشالا همونیه ک میخوای

ان شاالله همونی بشه که دلت بخاد

کلا سونو گرافی استرس داره منکه حالم خراب میشه

وااااا بگو انشالله که سالم باشه ،بعدشم تا ۱۶ هفتگی که دقیق مشخص نمیشه

انشالله همونیه ک دلت میخواد عزیزم

من ۱۰ روز دیگ باید صبر کنم

دوس داری چی باشه

ایشالله سالم باشه اونی هم که میخوایی باشه♥️

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان برکه مامان برکه روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته چهلم بارداری
مامان نیـــلا🫀 مامان نیـــلا🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی