چرا حس میکنم بهت میگه پسره :)
اگ جنسیت رو بهت گفت پیامم و ریپلی بزن
عزیزم هممون همینیم من هربار برم سونو با کلی استرس میرم طبیعیه اما به خوشحال بعدش می ارزه
سالم باشه انشالله
انشاالله همونی بشه ک دلت مبخواد بیا خبر بده اومدی
سلام عه رفتی محلاتی؟ اونجا سونو داره؟
خبرش به ماهم بده😍
خبر بده ک چی بود😁 ایشالا همونیه ک میخوای
ان شاالله همونی بشه که دلت بخاد
کلا سونو گرافی استرس داره منکه حالم خراب میشه
وااااا بگو انشالله که سالم باشه ،بعدشم تا ۱۶ هفتگی که دقیق مشخص نمیشه
انشالله همونیه ک دلت میخواد عزیزم
من ۱۰ روز دیگ باید صبر کنم
دوس داری چی باشه
ایشالله سالم باشه اونی هم که میخوایی باشه♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.