۳ پاسخ

تقریبا مثل آزمایش انتی . من ۴.۵ روزه اگر اشتباه نکنم بهم دادن

انومالی ۱۸ هفتس ک ازمایش نداره سونو ک همون لحظس

منظورت انومالی؟ من انومالی همون روز گرفتم. بستگی ب مرکزی ک میری داره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه ثنا محمد مامان فاطمه ثنا محمد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی🩵🍼 مامان نی نی🩵🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری