۸ پاسخ

سونو آن تی بفرستم نگاه میکند

برای من ۱۵روز البته سرم کلاه گذاشتن
من فک میکردم خودشون انجام میدن
نگو ۳روز بعد تازه نمونه خونمو فرستادن ساری ی آزمایشگاه دیگ دوباره از اونجا جواب گرفتن جا زدن به نام خودشون
اصلا از آزمایشگاه سریتا بابل راضی نبودم

من سلفری دادم ۲۰ روز بعد آماده میشه🥴

زد 8مهر ولی الان میرم تو سایت میزن جواب آماده نیست

برامن به پنجشنب جمعه خورد ۲،۳روز شد

برای من یک هفته طول کشید

برا من یک روز طول کشید

برا من دو روز شد خودش توی برگتون هم نوشته

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته پانزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری
مامان ایلیا و ایلماه مامان ایلیا و ایلماه هفته بیست‌وهفتم بارداری